Vlaams Belang tegen de VRT
Koen Godderis
2005-04-07 06:32:37 UTC
Vlaams Belang gaat de volgende 6 maanden alle politieke duidingsprogramma's
van de VRT analyseren en nagaan wie, wanneer, hoelang en over welk onderwerp
aan bod komt. Dat liet Belang-fractieleider in het Vlaams parlement, Filip
Dewinter, gisteren weten. ,,Uit een recent onderzoek van de Universiteit
Antwerpen blijkt dat Vlaams Belang amper in 3,2 procent van de nieuwsitems
zelf aan het woord komt.'' De partij is verontwaardigd ,,dat de openbare
omroep - wiens politieke neutraliteit per decreet bepaald is - de grootste
politieke partij van Vlaanderen wil discrimineren en diaboliseren.''

Het Vlaams Belang vormt de grootste fractie in het Vlaamse Parlement met
zijn 32 vertegenwoordigers. Ook in de commissie Media vormt het Vlaams
Belang de grootste partij met 5 vertegenwoordigers. Europa heeft al
aangekondigd flinke maatregelen te nemen tegen Openbare Omroepen die zoals
de VRT politiek niet neutraal zijn. Het valt te verwachten dat binnen
afzienbare tijd Europa hiertegen zal optreden. De VRT is een gepolitiseerd
openbaar bedrijf, gedoteerd met voor 25% belastingsgelden van kiezers van
het Vlaams Belang. Kiezers die niet worden vertegenwoordigd door de VRT,
maar integendeel eerder als 'marginalen' nu al jaren worden behandeld.

Bron De Standaard
Petrus Cynicus
2005-04-07 06:54:31 UTC
Post by Koen Godderis
van de VRT analyseren en nagaan wie, wanneer, hoelang en over welk onderwerp
aan bod komt.
*** Zeg Koentje, ik hoor dat je daar zelf te gast waart, op de VRT, om
toelichting te geven over vrije radio's ?

Twee bedenkingen :

- Je verkettert de VRT bij elke mogelijke gelegenheid, maakt ze verdacht en
beschuldigt ze van allerhande manipulaties, maar je GEBRUIKT ze
schaamteloos als het in jouw kraam past ?
- Denk je niet dat politieke duidingsprogramma's ZELF mogen beslissen wie ze
waarover uitnodigen in hun programma's ?

Immers, stel nu dat Groen! niks wereldschokkends uitvoert in een periode,
volgens jou moeten ze dan TOCH in de Zevende Dag uitgenodigd worden ?
Waarom ?

Om vragen te krijgen in deze trant :

- eh... nog steeds bezig met het Milieu ?
- eh... alles goed bij jullie ?
- eh... ??? ja ik heb geen concrete vragen maar het was jullie beurt om te
komen...

Ik heb nochtans de indruk dat in de 7de dag constant Behangers opduiken; ik
bedoel, niet elke week, maar toch geregeld ?
En ze worden toch met respect behandeld ? Wat is je probleem ? Het is een
oppositiepartij eh ?

Jouw held Jürgen Verstrepen (heeft-ie nog een programma ? je weet dat dit
mijn cup of tea niet is...), mogen wij HEM dan verplichten meer sossen uit
te nodigen ? Hij zal content zijn eh ?

Heb je al eens goed nagedacht hierover ?

Wie riep enkele maanden geleden "allemaal Berlusconi's" si en "allemaal
manipulators la" ?

Goed bezig eh, de ONAFHANKELIJKE media willen beinvloeden ? Wie IS hier de
Berlusconi ?
Jij bent toch ook wel een vat vol tegenstrijdigheden eh ? :-)

Graag een deftig antwoord zonder al te veel BS.

Jouw objectieve bewaker van Het Gezond Verstand,

PC
--
P e t r u s C y n i c u s

Gothic Philosopher
***@pandora.be

"De mens is het enige dier dat lacht en huilt; want hij is het enige dier
dat wordt getroffen door het verschil tussen wat de dingen zijn en wat ze
zouden moeten zijn"
- William Hazlitt (1778-1830)
Koen Godderis
2005-04-07 07:07:30 UTC
Post by Koen Godderis
[...]
Even wat misverstanden uit de wereld helpen: ik ben geen lid van het Vlaams
Belang, ben niet partijpolitiek ingesteld en ik vertegenwoordigde de lokale
benadeelde sector. That's all. De VRT 'moet' als openbare omroep daarvan
akte nemen. Dat doet ze ook voor andere sectoren waar onrust heerst.

Veel mensen hebben me daarvoor bedankt om toch "iets" te doen tegen de
onbegrijpelijke manier waarbij diverse lokale radio's moesten plaats maken
voor landelijke zenders die lokale antennes gebruiken als doorgeefluiken. Je
moet de FM-band eens afgaan. 80% hoort niet op de FM-band thuis en is pure
frequentieverspilling. Ok, dat komt wel in orde. Over 2 jaar mag van die 80%
de helft de stekker uittrekken wegens geen financiële middelen meer (en
terecht!). De tijd dat handelszaken reclame uitgaven aan wat gebakken lucht
als een lege doos-lokaal prutsstationnetje zoals die doorgeefluiken van
Radio Contact is voorbij. Je moet eens luisteren naar zo'n Contact-zender.
Daar zit niks van reclame op en dat is ook maar logisch. Wie daar op
adverteert kan even goed z'n geld buiten gooien.

Wat je verder opmerkt zijn insinuaties die volledig voor jouw rekening zijn.

Koen
Petrus Cynicus
2005-04-07 07:26:36 UTC
Post by Koen Godderis
Even wat misverstanden uit de wereld helpen: ik ben geen lid van het Vlaams
Belang, ben niet partijpolitiek ingesteld en ik vertegenwoordigde de lokale
benadeelde sector. That's all.
*** Pff... als jij het zegt, ga ik daarin mee... Jürgen Verstrepen was
tot vlak VOOR zijn overstap naar het VB *ook* o zo neutraal eh...
Beantwoord de vraag in alinea 2, als je zo goed wil zijn...
Post by Koen Godderis
[...]
/snip/
Post by Koen Godderis
Wat je verder opmerkt zijn insinuaties die volledig voor jouw rekening zijn.
*** AL mijn opmerkingen zijn voor mijn rekening, uiteraard :-)

De vraag WAS echter : waarom post je zo'n bericht, dat het VB klaagt te
weinig op de VRT aanwezig te zijn. En ik vroeg je : hoe zou Jürgen
Verstrepen reageren als-ie VERPLICHT wordt meer sossen uit te nodigen
(als-ie nog een programma heeft).
Blijf nu eens bij de gestelde vraag...

Met dank

PC

- William Hazlitt (1778-1830)
Guido
2005-04-07 08:05:08 UTC
Post by Koen Godderis
[...]
Blijkbaar word dit forum nog steeds gebruikt (misbruikt)om de politieke
overtuigingen (als die er al zijn)aan de kaak te stellen,van sommige
personen.De vraag steld zich nog altijd:Is men altijd waar men voor
bekeken word ? Persoonlijk ben ik geen VB.er,maar iedereen vergeet dat al
diegene die nu in die partij zitten veel te jong zijn om ook maar iets te
maken te hebben met de idiologie waarvoor ze bekeken worden (sommigen zijn
amper droog achter de oren)
Men moet goed begrijpen dat een halve eeuw geleden alle partijen,alle
geloofs overtuigingen alle nationaliteiten boter op hun hoofd hebben en
wezenlijk allemaal zouden moeten zwijgen.Maar om zich min of meer te
kunnen wit wassen is men verplicht de splinter aan te wijzen die in een
ander zijn oog zit,zo vermijd men dat men de balk ziet die men zelf mee
sleept.Jongens gebruik dit forum om datgene te doen waarvoor het is
opgemaakt,en laat alle politiek er buiten.Iedere partij heeft het recht
zoniet de plicht om sommige wantoestanden aan te klagen en te onderzoeken.
Maar niemand heeft het recht om personen te beschuldigen die ze niet
kunnen hard maken.
Ik wil hier nu niet de advocaat van de duivel spelen,want het is een
zekerheid als een koe dat de reactie zal zijn:"Koen doet niet anders"
Maar:Koen moet toch wel ergens weten waar de lamp brand want anders deed
hij het niet zou ik niet durven te doen hetgeen hij doet op dit forum.
Ik vergelijk hem met een Van Rossem destijds.
Die deed ook van alles en beschuldigde ook iedereen van van alles en nog
wat maar niemand dierf te reageren. Waarom ?
Guido

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Posted from http://www.iRadio.be
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Petrus Cynicus
2005-04-07 08:28:36 UTC
Post by Guido
Blijkbaar word dit forum nog steeds gebruikt (misbruikt)om de politieke
overtuigingen (als die er al zijn)aan de kaak te stellen,van sommige
personen.
*** Beste vriend, ik LEES dit op be.politics, ik ANTWOORD op be.politics.
Ik verwijder géén crossposts, noch maak ik er bij. Te veel werk. Ga
klagen bij de originele poster aub.

Post by Guido
[...]
*** Herlees mijn vraag eens. Dit doet niks ter zake hier.
Vraag is "kan eender welke (!!!) partij media-aandacht OPEISEN van
onafhankelijke journalisten van de VRT ?"

Ik vind dat NIEMAND zich moet bemoeien met wie de journalist uitnodigt.
Het VB niet bij Siegfried Bracke, en de linkerzijde niet bij Verstrepen
(als die nog een programma heeft - media is niet my thang).

Koen heeft altijd de mond vol van Berlusconi, maar deze post van Dewinter
hier plaatsen is stelling nemen.
Dus : uitleg graag.
Post by Guido
Ik vergelijk hem met een Van Rossem destijds.
Die deed ook van alles en beschuldigde ook iedereen van van alles en nog
wat maar niemand dierf te reageren. Waarom ?
Guidö
*** Als eens met Van Rossem gepraat ? :-)

PC

- William Hazlitt (1778-1830)
kjetil
2005-04-07 08:46:13 UTC
Post by Petrus Cynicus
Ik vind dat NIEMAND zich moet bemoeien met wie de journalist uitnodigt.
Het VB niet bij Siegfried Bracke, en de linkerzijde niet bij Verstrepen
(als die nog een programma heeft - media is niet my thang).
en de linkerzijde bij siegfried bracke ivm filip dewinter?
moet je knack deze week eens lezen (debat georganiseerd door regionale
vlaams belang afdeling, gemodereerd door bracke = schande volgens de
ONAFHANKELIJKE (????) media).
zij die hun mond vol hebben over onafhankelijke journalistiek staan te
huilen als de wolven in het bos!
--
kjetil
http://www.belgiantransfers.org
Koen Godderis
2005-04-07 11:55:45 UTC
Post by Koen Godderis
[...]
Post by Koen Godderis
/snip/
Post by Koen Godderis
[...]
Jurgen is 'niet' iemand waarmee ik het goed kan vinden omdat hij Vlaams
Belang politcus is en omdat ik wat van 'm verwacht, maar Jurgen is gewoon
iemand die al lang voor hij in de politiek stapte op dezelfde golflengte zat
met mij persoonlijk.

Jurgen is niet extreem, is creatief, staat voor vrijheid van meningsuiting,
is pro-Amerikaans, kent de truukjes van de media-journalisten, etc ... dat
is nu eenmaal iets wat voor de volle 100% met mij gelijk loopt.

Het probleem is met veel mensen dat ze geobsedeerd zijn door dat Vlaams
Belang en alles gaan geloven wat in de media verschijnt (is ook de bedoeling
van de media!). Zoals dat het Belang extreem-rechts is, krapuul
vertegenwoordigt, een gevaarlijke partij, partij van de marginalen.

Man man, filip dewinter, marie rose, frank vanhecke, jurgen, gerolf
annemans, ... dat zijn allemaal gemanierde welopgevoede mensen die gewoon
alle dingen doen die de normaalste gezinnen doen in Vlaanderen. En het veel
beter voor hebben dan veel van die totentrekkers binnen de traditionele
partijen.

Ze worden alleen door extreem-linkse journalisten van de morgen, de
standaard, VRT, etc ... in een extreem rechts hoekje gestopt. En
gestigmatiseerd. De grote meerderheid van Vlaamse journalisten beschouw ik
persoonlijk als ordinair uitschot. Mensen die al van in hun jeugdjaren
gefrustreerd zijn en dan maar journalistje zijn geworden.

Er zijn ook andere mensen binnen andere politieke partijen waar ik een goede
band mee heb.

Het Vlaams Belang is een partij als een ander, maar vormt een bedreiging
voor de mensen van nu die aan de vetpotten zitten (ze moeten al 4 partijen
bij mekaar gooien om toch maar aan de macht te blijven, lol).

Als er dan al gevaarlijke partijen bestaan dan zullen het wel die zijn die
kost wat kost aan de vetpotten willen blijven.

Veel mensen worden gebrainwashed door de stevaerts en verhofstadts van
Vlaanderen. Meestal zijn dat mensen die makkelijk te manipuleren zijn. Zo'n
mensen volgen dan ook vaak de kudde en zijn bij de traditionele partijen
terug te vinden.

Dat het Vlaams Belang enkel een paar domoren vertegenwoordigt is ook zo'n
fabeltje Er zitten heel intelligente mensen bij. Mensen van alle slag dus.
Kan ook moeilijk anders wanneer men 1/4 van de Vlamingen achter zich heeft
staan. Het betreft een echte volkspartij

De VRT en consoorten maken zich eigenlijk vrij belachelijk inzake het Vlaams
Belang. Maar ook op andere vlakken maakt de media zich in het algemeen
belachelijk. De Vlaamse media bestaat dan ook hoofdzakelijk uit enerzijds
gespuis en anderzijds een bende incompetente losers.

Geef me maar de buitenlandse media.

Koen
deekodiver

deekodiver
Luc.vd
2005-04-07 20:28:39 UTC
On Thu, 07 Apr 2005 12:09:48 GMT, "deekodiver"
Post by deekodiver
klopt..
Heb je het nu over Rob Klop?
Heeft die weer een vrouw in elkaar geslagen?

Verder begrijp ik niet dat die poldernazi's zo klagen over het gebrek
aan exposure op de VRT

Dezer dagen zendt Canvas aan de lopende band reportages uit over de
holocaust, waar de founding fathers van het VB een belangrijke rol bij
gespeeld hebben..

En weer is het niet goed.
Petrus Cynicus
2005-04-07 21:32:16 UTC
Post by Luc.vd
Dezer dagen zendt Canvas aan de lopende band reportages uit over de
holocaust, waar de founding fathers van het VB een belangrijke rol bij
gespeeld hebben..
En weer is het niet goed.
*** There's no such thing as bad publicity eh Luc... :-))

Grap : het nieuwe 4x4 model van Toyota zou gaan heten : Toyota Tsunami.
Met die ramp in Azië dachten ze bij Toyota : hmm... niet zo'n goed idee...
dat ligt te vers in het geheugen...
En nu heet het project Toyota Holocaust ;-)

PC
--
P e t r u s C y n i c u s

Gothic Philosopher
***@telenet.be

"America is the only country that went from barbarism to decadence without
civilization in between" -
Oscar Wilde
** (Before )
2005-04-07 18:42:14 UTC
Post by Koen Godderis
Post by Koen Godderis
Post by Koen Godderis
voor landelijke zenders die lokale antennes gebruiken als
doorgeefluiken.
Post by Koen Godderis
/snip/
Post by Koen Godderis
[...]
zeveraar,

Jurgen is niet meer dan een platte opportunist die van geen hout pijlen
meer wist te maken, en vervolgens zijn smoel inleverde voor een
zitplaatsje in het parlement.

Wel, zijn smoel past inderdaad nog het best bij FDW.

Overigens heeft Jurgen op radio nooit veel bewezen. Of zijn die paar
duizend kijkers op K2/Liberty zo spectaculair te noemen misschien?

Jurgen is als een Eddy Wally, op den duur ben je zo vaak in beeld geweest
dat mensen denken dat je iets voorstelt.

Dat zegt veel over die mensen.

B.

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Posted from http://www.iRadio.be
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Koen Godderis
2005-04-07 19:09:38 UTC
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
Post by Koen Godderis
Post by Koen Godderis
voor landelijke zenders die lokale antennes gebruiken als
doorgeefluiken.
Post by Koen Godderis
/snip/
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
[...]
Jurgen heeft iets gedaan wat nooit iemand anders deed in Vlaanderen. En dat
is succesvolle talkradio via radio en televisie.

Zo succesvol dat het teveel werd voor de traditionele politieke partijen. Er
was freedom of speech en dat mocht uiteraard niet.

Censureren die handel!

En wat heb jij al gedaan? Buiten wat gelul op de NG verkopen.

Niks, before kent niemand en niemand hoeft ook before te kennen.

Je reageert uit afgunst.

Koen
** (Before )
2005-04-07 19:44:36 UTC
Post by Koen Godderis
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
Post by ** (Before )
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
Post by Koen Godderis
Post by Koen Godderis
voor landelijke zenders die lokale antennes gebruiken als
doorgeefluiken.
Post by Koen Godderis
/snip/
Post by Koen Godderis
Wat je verder opmerkt zijn insinuaties die volledig voor jouw
rekening
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
zijn.
Post by ** (Before )
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
[...]
afgunstig op een uitbater van een sportwinkeltje?
Neen, met alle respect voor die andere echte sportwinkels.

En, neen je krijgt mij niet uit mijn tent gelokt.

Voor jou blijft het een raadsel of ik met radio/tv bezig ben.
Het kan ook gewoon metsen zijn.

B.

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Posted from http://www.iRadio.be
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Koen Godderis
2005-04-07 21:49:08 UTC
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
Post by Koen Godderis
Belang, ben niet partijpolitiek ingesteld en ik
vertegenwoordigde de
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
Post by Koen Godderis
lokale
Post by ** (Before )
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
Post by Koen Godderis
Post by Koen Godderis
voor landelijke zenders die lokale antennes gebruiken als
doorgeefluiken.
Post by Koen Godderis
/snip/
Post by Koen Godderis
Wat je verder opmerkt zijn insinuaties die volledig voor jouw
rekening
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
zijn.
Post by ** (Before )
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
[...]
Nee, ik denk dat jij eerder een professionele gebakken lucht verkoper bent
zoals zovelen hier op de NG. Metsen en gebakken stenen en lucht verkopen.
Geef toe, het is allemaal familie van mekaar.

Koen
hola !
2005-04-09 15:48:01 UTC
Post by Koen Godderis
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
Post by Koen Godderis
Post by Koen Godderis
Even wat misverstanden uit de wereld helpen: ik ben geen lid van
het
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
Post by Koen Godderis
Vlaams
Post by Koen Godderis
Belang, ben niet partijpolitiek ingesteld en ik
vertegenwoordigde de
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
Post by Koen Godderis
lokale
Post by Koen Godderis
benadeelde sector. That's all.
*** Pff... als jij het zegt, ga ik daarin mee... Jürgen
Verstrepen
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
was
Post by ** (Before )
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
Post by Koen Godderis
Post by Koen Godderis
Veel mensen hebben me daarvoor bedankt om toch "iets" te doen
tegen
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
de
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
Post by Koen Godderis
Post by Koen Godderis
onbegrijpelijke manier waarbij diverse lokale radio's moesten
plaats
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
maken
Post by Koen Godderis
Post by Koen Godderis
voor landelijke zenders die lokale antennes gebruiken als
doorgeefluiken.
Post by Koen Godderis
/snip/
Post by Koen Godderis
Wat je verder opmerkt zijn insinuaties die volledig voor jouw
rekening
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
Post by Koen Godderis
zijn.
*** AL mijn opmerkingen zijn voor mijn rekening, uiteraard :-)
De vraag WAS echter : waarom post je zo'n bericht, dat het VB
klaagt
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
te
Post by ** (Before )
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
Post by ** (Before )
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
Post by ** (Before )
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
iemand die al lang voor hij in de politiek stapte op dezelfde
golflengte
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
zat
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
is pro-Amerikaans, kent de truukjes van de media-journalisten, etc
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
dat
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
alle dingen doen die de normaalste gezinnen doen in Vlaanderen. En
het
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
veel
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
[...]
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
ik
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
gefrustreerd zijn en dan maar journalistje zijn geworden.
Er zijn ook andere mensen binnen andere politieke partijen waar ik
een
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
goede
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
bij mekaar gooien om toch maar aan de macht te blijven, lol).
Als er dan al gevaarlijke partijen bestaan dan zullen het wel die
zijn
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
die
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
Vlaanderen. Meestal zijn dat mensen die makkelijk te manipuleren
zijn.
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
Zo'n
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
fabeltje Er zitten heel intelligente mensen bij. Mensen van alle
slag
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
dus.
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
staan. Het betreft een echte volkspartij
De VRT en consoorten maken zich eigenlijk vrij belachelijk inzake
het
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
Vlaams
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
Post by ** (Before )
Post by ** (Before )
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
[...]
in dit bericht heb je groot gelijk ! (t vorige heb ik dus niet gelezen
hoor!)

ARM VLAaNDEREN !

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Lesj
2005-04-07 08:54:26 UTC
Post by Koen Godderis
Post by Petrus Cynicus
Post by Koen Godderis
[...]
al wie kritiek geeft is VB bij den dienen
Hij verwijt dan wel aan VB dat ze alle migranten over dezelfde kam
scheren(terwijl dat natuurlijk weer op niks gebaseerd is
de pot verwijt de ketel
--
Dit is een automatische handtekening van MesNews.
Site : http://www.mesnews.net
kjetil
2005-04-07 08:28:26 UTC
Post by Petrus Cynicus
- Denk je niet dat politieke duidingsprogramma's ZELF mogen beslissen wie ze
waarover uitnodigen in hun programma's ?
is het niet zo dat *gesubsidieerde* (door de belastingbetaler, wij dus)
zenders borg moeten staan voor een evenredige vertegenwoordiging.
waarbij een evenwicht nagestreefd moet worden? ik dacht van wel...
Post by Petrus Cynicus
Immers, stel nu dat Groen! niks wereldschokkends uitvoert in een periode,
volgens jou moeten ze dan TOCH in de Zevende Dag uitgenodigd worden ?
daar ben ik het mee eens, maar je stelt het extreem. wat men dikwijls
deed is het vlaams blok gewoon uit een discussie houden, terwijl ze er
ook een mening over hebben (en dus niet een individu uitnodigen om te
vragen wat ie doet: dat is geen politiek praatprogramma, dat is
partijpropaganda). het is dikwijls gebeurd (o.a. in zevende dag dat er
vier partijen aan tafel zaten: vld, cden, spa en groen). dat kan een
keer gebeuren natuurlijk, maar het viel wel hard op.
Post by Petrus Cynicus
Ik heb nochtans de indruk dat in de 7de dag constant Behangers opduiken; ik
bedoel, niet elke week, maar toch geregeld ?
klopt. is me ook al opgevallen.
Post by Petrus Cynicus
En ze worden toch met respect behandeld ?
klopt. maar vind je het normaal dat je dit expliciet moet stellen? dat
is een teken dat je beseft dat het vroeger niet zo was. ondertussen zijn
ze de grootste partij, maar ze werden al "slecht" behandeld toen ze al
de derde partij waren. normaal kan je dat toch niet noemen (voor een
gesubsidieerde zender)
Post by Petrus Cynicus
Goed bezig eh, de ONAFHANKELIJKE media willen beinvloeden ? Wie IS hier de
Berlusconi ?
ten eerste: er bestaat geen onafhankelijke media:
ofwel betaald door privé-investeerders (vb. vtm e.d.). die kan je
moeilijk onafhankelijk noemen
ofwel betaald door belastingbetalers, maar dan zijn de zenders meestal
volgeduwd met partijpolitiek benoemden en vertellen ze *heel dikwijls*
(niet altijd) het verhaaltje dat de staat graag hoort.

in ons land: vb. villa politica is eerder villa purperitica (hoeveel
paarse politici dat er daar gevolgd worden: niet normaal)
vb. de laatste show zou beter de paarse show genoemd worden (zelfde
opmerking als hierboven)

vb. de nieuwe wereld (radio 1) is anti-vlaamsbelang programma. de helft
van de tijd dat ik het kan horen (en toegegeven dat is niet elke dag),
wordt er gekapt op het vlaams belang (leve kurt van eeghem, een
baron-in-spé). het zou dus beter "de nieuwe blokwatchwereld" heten.
hij doet maar: het heeft waarschijnlijk toch een tegenovergesteld effect

ps. ik zie op hun website dat in de nieuwe blokwatchwereld geysels te
gast is. hij is door het staatsapparaat aan een nieuw jobke geholpen
(bedankt voor bewezen diensten). hij moet ongetwijfeld in de derde
wereld gaan tonen hoe "men de vijand groter maakt". in zijn cursus zal
het cordon ongetwijfeld grondig aan bod laten komen. bedankt jos, het ga
je goed... in het buitenland!
Petrus Cynicus
2005-04-07 09:01:54 UTC
*** Dat is een blamage voor elke serieuze journalist.

Wist jij van Ivo Belet dat-ie ooit zou kiezen voor CD&V ?
Wist jij van Dirk Sterckx dat-ie ooit zou kiezen voor VLD ?
Nou, IK wist wel dat Jürgen Verstrepen rechts was hoor...

Wat je op het eind zegt over Geysels... tja... ik vind het Cordon een
gigantische blunder, en Geysels... tja... is Geysels eh ?

Goed geprobeerd, je argumentatie, maar ik vind de media aandacht voor het
Behang zeker niet minder dan die voor andere oppositiepartijen.
En klagen "o we komen niet aan bod" vind ik niet sexy.
Ook niet wijs dit te zeggen en journalisten op de kast te jagen.
Zelfbeklag is nooit sexy, met één geweldige uitzondering : MORRISSEY !

"Monday - humiliation,
Tuesday - suffocation,
Wednesday - condescension,
Thursday - is pathetic
By Friday life has killed me,
By Friday life has killed me,
Oh pretty one, Oh pretty one" ("I have forgiven you Jesus" - from the album
Morrissey You Are The Quarry - 2004)

Maar zelfbeklag in de politiek ? Slecht idee !

PC

- William Hazlitt (1778-1830)
WT
2005-04-07 10:45:28 UTC
Post by Petrus Cynicus
[...]
Mijn waarde,
Een politieke partij mag haar plaats niet opeisen in de media, neen, een
politieke partij moet haar
plaats krijgen zoals dat in een democratie en bij een neutrale staatsradio
of TV hoort, niet meer maar zeker
niet minder.
WT
Petrus Cynicus
2005-04-07 14:20:43 UTC
Post by WT
[...]
*** Dat klopt. Krijgt die politieke partij die plaats dan niet ?
In de Zevende Dag komen Behangers veelvuldig aan bod.
Siegfried Bracke laat Behangers in Ter Zake tegenwoordig zelfs *uitspreken*
:-)

Ze moeten uit die zielige slachtofferrol.
En sorry eh maar daar hebben WIJ ze mooi ingeduwd.

Bart de Wever formuleerde het treffend : "wat een zootje hebben we er toch
van gemaakt..." (betr. dat idiote cordon)

PC
--
P e t r u s C y n i c u s

Gothic Philosopher
***@pandora.be

"You don't love a woman because she's beautiful, but she's beautiful
because you love her" - Anonymous
(ja die ouwe Griek Anonymous kon het nogal goed zeggen eh ?)
Luc.vd
2005-04-07 19:24:18 UTC
Post by Petrus Cynicus
[...]
Een van de grootse misvattingen (naast o.a. dat Alan partridge ook een
echte radiomaker zou zijn) is dat Morrissey geen humor zou hebben.
Vanmiddag hoorde ik nog een hilarische live versie van "bigmouth
strikes again" waarin hij het had over
"now I know how Joan of Arc felt as her I Pod started to burn" :-)
Kijk, dat vind ik nu eens fijne humor zie:-)

Verder begrijp ik ook de ballen van al die zelfkastijding en
masochistische trekjes van die poldernazi's..

Misschien een gat in de markt: spijkerbedden voor Poldernazi's, zodat
ze elke nacht kunnen afzien voor de goede zaak?
(een alternatief: sportonderbroeken met en foto op van la Alexandra
die jeukpoeder verspreidt telkens ze weer met een stijve naar het
front willen (copyright Marcel Van thilt - ttz - die met een stijve
naar het front)
PC
tmcm
2005-04-07 11:20:59 UTC
Post by kjetil
Post by Petrus Cynicus
[...]
Helemaal niet, een openbare zenders moeten informatie en duiding bieden,
geen propaganda. Daar hebben de partijen hun eigen kanalen voor.

Of heb je liever de historische uitzendingen door derden terug?

mvg,
tmcm
Guido
2005-04-07 12:33:19 UTC
Post by tmcm
Post by kjetil
Post by Petrus Cynicus
[...]
Dan mag er geen enkele politieke partij op!
Dezelfde plichten,dezelfde rechten.
Guido

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Posted from http://www.iRadio.be
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Koen Godderis
2005-04-07 12:49:22 UTC
Post by Guido
Post by tmcm
Post by kjetil
Post by Petrus Cynicus
[...]
Een utopie in dit Vlaamse landje Guido.

Het Vlaams Belang vertegenwoordigt 25% van de Vlaamse bevolking en dus ook
25% van de VRT-financiering, maar komt slecht 3% aan bod bij de VRT in
vergelijking met andere politieke partijen.

SPa en VLD komen zo'n 30 à 35% aan bod, terwijl ze nog geen 20% kiespubliek
vertegenwoordigen.

De VRT zorgt op economisch vlak niet alleen voor marktverstoring/oneerlijke
concurrentie, maar is ook een politieke zender die niet elke Vlaamse burger
vetegenwoordigt. Integendeel, ze zet aan tot haat tegenover bijvoorbeeld een
partij als Vlaams Belang.

Voorbeelden uit het verleden werden hier al genoeg gegeven. Afkomstig van
Bert De Graeve, Leen Demaré, Koen Fillet, etc ...

Er zijn al voor minder radio en tv-stations wegens politiek opruiende taal
en visie beboet en berecht door rechtbanken en hoven. De VRT moet voor dit
gegeven maar eens dringend voor één of andere Europese rechter. Als men nog
lang het Vlaams Belang op deze manier bemoddert en stigmatiseert,uitsluit,
vrees ik dat dit allemaal niet zo lang meer zal duren.

Europa heeft de VRT op concurrentieel gebied in het vizier, maar ook op
politiek vlak kan het niet lang meer duren of daar ook een onderzoek komt.
Men zal niet lang werk hebben als het zo duidelijk is als de cijfers
bewijzen.

Mvg,
Koen
Guido
2005-04-07 13:05:20 UTC
Post by Koen Godderis
Post by Guido
Post by tmcm
Post by Guido
Post by tmcm
Post by kjetil
[...]
Inderdaad Koen,

Ik heb ooit het boek "Utopia" gelezen en dat was een droom om in te
leven.Maar de werkelijkheid is heel wat anders.
Alhoewel vele van de posters hier in Utopia leven.
Mvg.
Guido

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Posted from http://www.iRadio.be
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Koen Godderis
2005-04-07 13:43:06 UTC
Post by Guido
Post by Koen Godderis
Post by Guido
Post by tmcm
Post by Guido
Post by Koen Godderis
Post by Guido
Post by tmcm
Post by Guido
Post by Guido
Post by Koen Godderis
[...]
Het evenwicht is al jaren uit onze maatschappij en dat is het grote probleem
met ons landje.

Het is alles voor de één en niets voor de ander. Ook het marktgebeuren
verloopt niet eerlijk. Ofwel is er politiek gefoefeld, ofwel is er sprake
van concurrentievervalsing door te grote machtsconcentraties.

We mogen Europa dankbaar zijn, want Vlaanderen, tenminste de Vlaamse
regering, zal door Europa de komende jaren nog veel gesanctioneerd worden
als dat allemaal blijft zoals nu. En dan vooral op mediavlak.

Koen
Petrus Cynicus
2005-04-07 14:26:40 UTC
Post by Koen Godderis
Het Vlaams Belang vertegenwoordigt 25% van de Vlaamse bevolking en dus ook
25% van de VRT-financiering, maar komt slecht 3% aan bod bij de VRT in
vergelijking met andere politieke partijen.
*** DAT is een misdadige berekening.

Er is ook nog zoiets als MEERDERHEID versus OPPOSITIE.
Het is normaal dat de oppositie minder aandacht krijgt.
Vooral een oppositie die wil scoren door de mensen bang en haatdragend te
maken.

Terug naar af.

PC

Koen Godderis
2005-04-07 14:42:03 UTC
Post by Petrus Cynicus
Post by Koen Godderis
[...]
In landen van dictatuur denken ze er net hetzelfde over. Raar hé. 'k Zou
zeggen wat houdt je tegen om nog van iets meer te proeven en naar
Noord-Korea, Iran of Cuba te verhuizen?

Koen
Petrus Cynicus
2005-04-07 15:22:12 UTC
Post by Koen Godderis
In landen van dictatuur denken ze er net hetzelfde over. Raar hé. 'k Zou
zeggen wat houdt je tegen om nog van iets meer te proeven en naar
Noord-Korea, Iran of Cuba te verhuizen?
*** Twee bermerkingen :

1) JIJ zou ook je werk kunnen maken van de Mediaproblematiek in Noord-Korea,
Iran of Cuba.
En sommige mensen dragen daar OOK onderbroeken van Björn Borg van 35 Euro
het stuk.
Geld verdienen, EN een missie !!

2) Landen van dictatuur ? Moet jij eens opletten wat Vlaanderen wordt onder
een Vlaams Belang bewind.
Een gezellig, warm land, waar de mensen glimlachen, waar je alles kan
zeggen, en waar het goed is om leven ?
Ook als je anders bent, armer, homosexueler, zieker, werklozer of
gehandicapter dan het gemiddelde ?

Wake up dude ^!^
(btw : ruilen ? Eén weg, maar dan wel 2 Canvassen. Akkoord ?)

PC

Guido
2005-04-07 15:35:14 UTC
Post by Petrus Cynicus
Post by Koen Godderis
[...]
Hoe komt U aan meerderheid tegen oppositie dit is wel van toepassing in de
senaat en parlement of in de Vlaamse Regering ook in de onderscheidelijk
gemeenteraden.
Maar in een instelling die betaald word met gemeenschapgeld
(belastingsgeld)kan en mag dit niet anders schent men de democratie.
Trouwens het millioen mensen die voor het VB gekozen hebben betalen ook
belastingen alhoewel zij misschien niet eens VB er zijn.
Uw beredenering slaat nergens op.
Mvg.
Guido

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Posted from http://www.iRadio.be
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Petrus Cynicus
2005-04-07 16:08:41 UTC
Post by Guido
Hoe komt U aan meerderheid tegen oppositie dit is wel van toepassing in de
senaat en parlement of in de Vlaamse Regering ook in de onderscheidelijk
gemeenteraden.
*** *zucht* Ik bedoel, het is logisch dat de MEERDERHEID meer media
aandacht krijgt dan de oppositie.
Post by Guido
Maar in een instelling die betaald word met gemeenschapgeld
(belastingsgeld)kan en mag dit niet anders schent men de democratie.
*** NEEN. De journalist bepaalt WIE hij uitnodigt in de studio.
Post by Guido
Trouwens het millioen mensen die voor het VB gekozen hebben betalen ook
belastingen alhoewel zij misschien niet eens VB er zijn.
Uw beredenering slaat nergens op.
*** Mijn redenering is heel correct beste vriend.

PC

Koen Godderis
2005-04-07 16:16:34 UTC
Post by Petrus Cynicus
*** Mijn redenering is heel correct beste vriend.
Dat dachten alle groten uit het verleden ook.

Adolf Hitler, Ceauscescu, Stalin, etc ...
Lapsus
2005-04-07 17:21:13 UTC
... Koen Godderis...
** (Before )
2005-04-07 18:46:31 UTC
Post by Koen Godderis
Dat dachten alle groten uit het verleden ook.
Adolf Hitler, Ceauscescu, Stalin, etc ...
Die drie, groten uit het verleden noemen.... je bent een millimeter van
strafbare feiten.

Hoe dom kan een mens zijn?

B.

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Posted from http://www.iRadio.be
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Ghingis Khan
2005-04-07 18:59:14 UTC
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
Dat dachten alle groten uit het verleden ook.
Adolf Hitler, Ceauscescu, Stalin, etc ...
Die drie, groten uit het verleden noemen.... je bent een millimeter van
strafbare feiten.
Waren dat dan geen twee groten ? (Lenin mis ik nog)

De derde was maar klein en best bevriend met de belzieke
politiek correcten van zijn tijd.

In Turkije word van één van hun, nog steeds 50.000
boeken verkocht jaarlijks, en dit 60 jaar na zijn dood, wie doet beter ?
--
Ghingis Khan
http://chinggiskhanfoundation.com/
http://www.nambc.org/
Petrus Cynicus
2005-04-07 21:34:45 UTC
Post by Ghingis Khan
In Turkije word van één van hun, nog steeds 50.000
boeken verkocht jaarlijks, en dit 60 jaar na zijn dood, wie doet beter ?
*** Turken belanden sowieso in jouw kill-filter nog voor ze hun mond
opendoen.
Je moet die mensen dus niet voor je fascistische kar spannen.

PC

Oscar Wilde
Koen Godderis
2005-04-07 21:51:04 UTC
Post by ** (Before )
Post by Koen Godderis
[...]
Strafbare feiten? En een millimiter verwijderd? Wat houdt je tegen? Klacht
indienen bij het centrum voor dwaze praat en ongelijkheid van kansen. Je
maakt kans. Opletten dat ze je er zelf niet interessant vinden hé.

Koen
tmcm
2005-04-07 15:36:54 UTC
Post by Guido
Post by tmcm
[...]
Je maakt eveneens het onderscheid niet tussen nieuws (informatie) en
partijbelangen. Partijstandpunten kunnen nieuws zijn, maar het is niet
omdat een partij zoveel procent van het aantal kiezers heeft overtuigd,
dat ze automatisch recht heeft op zoveel procent van de beschikbare
zendtijd.

De informatiewaarde van iemand van eender welke politieke partij die op
het nieuws komt verklaren dat zijn partij inderdaad nog bestaat, is,
vrees ik, nogal gering te noemen.

mvg,
tmcm
Guido
2005-04-07 16:38:24 UTC
Post by tmcm
Post by Guido
Post by tmcm
[...]
En daar gaan wij terug,op ieder argument zal er wel ergens een
tegenargument zijn.Dit is nu éénmaal de kracht van meerderheid en
oppositie.
U beweerd dat nieuws,nieuws moet zijn en terecht.
Bijgevolg mag het nieuws dat de meerderheid brengt geen ijdele belofte
zijn waar niemand nog in geloofd.
200.000 nieuwe djobs maken,terwijl er dagelijks honderden verloren gaan.
Alles voor niets,terwijl iedereen weet dat voor niets niet bestaat
de dood is zelfs niet voor niets hij kost U het leven.
Hoe groen mag en moet alles zijn,als het ten koste gaat van honderden
djobs.Sluit alle kerncentrales terwijl men nu reeds weet dat er energie
tekort zal zijn na verloop van tijd.
Het zijn argumenten die kunnen en zullen verworpen worden.Maar wij moeten
zo denk ik er toch over realist zijn en met beide voeten op de grond leven.
In een democratie heeft naar mijn gevoel iedereen dezelfde rechten.Het is
niet omdat ge n'en vent zijt van twee meter groot dat U het recht hebt om
een dwerg van 1.10 meter op zijn gezicht te slaan en te vernederen.
Mvg.
Guido

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Posted from http://www.iRadio.be
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
tmcm
2005-04-07 17:17:43 UTC
Post by Guido
Post by tmcm
Post by Guido
Post by tmcm
[...]
Dat is een andere discussie. De geloofwaardigheid van regering of
oppositie heeft niets met haar nieuwswaarde te maken. Wanneer een
regering haar beloftes niet nakomt, is het aan de oppositie om dat aan
de kaak te stellen en (eventueel) alternatieven voor te stellen. Dan
verdient ze haar forum in de media. Ze verdient dat niet louter en
alleen omdat er een aantal mensen op stemmen.

De regering heeft als voordeel dat het initiatief bij haar ligt. Zij kan
punten op de agenda plaatsen op het moment dat haar dat beter uitkomt,
maar als ze te veel van deze mogelijkheid gebruik maakt, of onzinnige
beloftes doet (bijvoorbeeld 200.000 nieuwe jobs), dan wreekt zich dat.

mvg,
tmcm
Guido
2005-04-07 17:51:30 UTC
Post by tmcm
Post by Guido
Post by tmcm
Post by Guido
Post by tmcm
[...]
Beste,
Laat ons zeggen dat iedereen gelijk heeft vanuit zijn standpunt
bekeken,maar gelijk hebben en gelijk krijgen zijn twee verschillende
zaken.Wat mij echter zeer veel genoegen doet is dat wij via dit forum een
gezond en constructief gesprek hebben kunnen voeren zonder elkaar
verwijten naar het hoofd te slingeren en als volwassen mensen.
Alhoewel en dit geef ik grif toe dit item niet thuis hoorde in dit forum.
Mvg
Guido

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Posted from http://www.iRadio.be
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
tmcm
2005-04-08 14:00:09 UTC
Post by Guido
Wat mij echter zeer veel genoegen doet is dat wij via dit forum een
gezond en constructief gesprek hebben kunnen voeren zonder elkaar
verwijten naar het hoofd te slingeren en als volwassen mensen.
Daar ben ik het in ieder geval volledig mee eens :-)

mvg,
tmcm
Streper de Streep
2005-04-07 16:33:19 UTC
Post by Koen Godderis
[...]
Mediawatch

Daarnet journalist aan de lijn gekregen wegens de aangekondigde mediawatch
van het Belang. waarover gaat het? Nogal eenvoudig. De volgende 6 maanden
zullen een aantal mensen de nieuws, informatie en politieke programma's
van de openbare omroep screenen op inhoud, gasten, lengte gesprekken enz..
en dit netjes verwerken in data. Deze data leggen we naast de politieke
partijen en analyseren we. Bedoeling? Een openbare omroep, betaald met
jullie geld voor alle Vlamingen, moet een onafhankelijke objectieve
weergave van het politieke landschap in Vlaanderen weergeven. Dit is zelfs
decretaal bepaald....

Een recent onderzoek van de universiteit Antwerpen, genaamd de
“nieuwsoorlog” toont aan dat de Vlaamse televisiezenders het moeilijk
hebben met het Vlaams Belang. De studie, waarbij maar liefst 16.330
nieuwsitems uit de journaals van VTM en VRT onderzocht werden, wees uit
dat het Vlaams Belang amper in 3,2% van de items zelf aan het woord kwam
en dat ze, indien ze aan het woord kwam, opvallend minder spreektijd kreeg
dan de overige partijen. Tijdens de verkiezingsperiode daalde de algemene
aandacht voor de partij in de nieuwsitems tot 9,2% t.o.v. 17,2% voor de
verkiezingen.

Zie ook eerdere posting over Leo Hellemans (VRT-nieuwsdirecteur) die zegt
over het VB dat (citaat) “…die (partij) maakt misbruik van de openbare
omroep… daarom moeten we uitzonderlijk goed opletten als we het VB
uitnodigen in rechtstreekse debatten….op dat vlak zijn ze meesters in het
vak en net daarom hebben we een aantal programma’s bijgestuurd. In Villa
politica zit er veel minder debat dan vroeger en ook in de 7e dag
vermijden we debatten van politiek over politiek…”

Uit eerdere cijfers blijkt dat vooral de SP.a en VLD overmatig veel aan
bod komen...maar dit natuurlijk volledig terzijde (grijns)

Jürgen Verstrepen, 06-04-2005 22:31:15

http://www.jurgenverstrepen.be/

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Posted from http://www.iRadio.be
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
** (Before )
2005-04-07 18:29:32 UTC
Post by Streper de Streep
Post by Koen Godderis
[...]
en intussen leef jij van belastingsgeld waarvoor ik niet anders kan dan
mee betalen.

Opportunist.

B.

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Posted from http://www.iRadio.be
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Guido
2005-04-07 18:47:54 UTC
Post by Koen Godderis
Post by Koen Godderis
Post by Streper de Streep
Post by Koen Godderis
[...]
Hoeveel tientallen leven er nog van Uw belastingsgeld ?
Allemaal opportunisten.
Jongen toch is het Verstrepen niet,dan zal het wel een ander zijn.
Mvg
Guido

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Posted from http://www.iRadio.be
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Koen Godderis
2005-04-07 21:52:56 UTC
Post by Koen Godderis
Post by Koen Godderis
Post by Koen Godderis
Post by Koen Godderis
Post by Koen Godderis
Post by Koen Godderis
Post by Koen Godderis
Post by Koen Godderis
Post by Streper de Streep
Post by Koen Godderis
[...]
laat 'm, die man is ontzettend gefrustreerd op alles wat ook maar op vlaams
belang lijkt

nog maar het woordje lezen en het werkt als een rood doek op een stier

sommigen lijden aan vlaams blokitis, of zoiets.

Koen